Кај поголемиот дел доенчиња кои биле доени со мајчино млеко повеќе од шест месеци е забележан помал ризик подоцна во животот да имаат ментални здравствени проблеми, докажаа австралиските научници.

Научниците од Институтот Телетон за истражување на детското здравје со седиште во Перт истражувале врз 2.366 деца во државава во западна Австралија. Тие го следеле психичкиот развој на децата од две, пет, осум , 10 и 14 години. Утврдиле дека децата кои конзумирале мајчино млеко подолго од шест месеци се справувале со стресот.
Доењето подолго од шест месеци покажало дека позитивно се одразува врз психичкото здравје на децата во младата доба, но и во адолесценцијата. Востановено е дека некои деца чии мајки ги доеле помалце од шест месеци подоцна се однесуаат агресивно, а како екстремен случај се јавува и депресија.


















