Monday, May 21st

Апдејт:09:38:21 PM GMT

вие сте: Здравје Исхрана Ленени семки - толку мали а така моќни

Ленени семки - толку мали а така моќни

Ниво на корисникот: / 1
НајлошоНајдобро 

Последните истражувања покажуваат дека ленените семки се моќни борци за нашето здравје. Го намалува лошиот холестерол, го намалува растењето на туморот, а нејзината така наречена алфа-линолеична киселина припаѓа во омега-3 масните киселини кои се важни за здрав кардиоваскуларен систем

 



Ленените семки и лененото масло, не заборавајте да го имате во вашата кујна и не заборавајте да ви е секогаш на дофат. Најновите медицински истражувања покажуваат дека ленените семки успешно го намалува лошиот холестерол (особено во менопаузата кај жените), и го забавуваат растот на ракот на дојката кај жените и растот на туморот на простатата кај мажите.

Оваа моќно семе е богато со алфа-линолеична киселина од групата омега-3 масни киселини, и благодарение на нејзината линија успешно ги намалува мастите во крвта. Индиректно, го заштитува здравјето на кардиоваскуларниот систем и го намалува крвниот притисок. Студиите на Универзитетот во Бостон покажале дека ленот значително го намалува ризикот од срцев удар.

Ленените семки корисни се за дигестивниот систем и корисни се за цревата, а исто така и ефикасно ги олеснуваат симптомите предизвикани од хемороиди, бидејќи ја омекнуваат столицата.



За да имате корист од ленот, мора да се изедат три лажици семки дневно. Тоа навистина не е тешко бидејќи ленот се комбинира со различна храна и може да се додаде во голем број на јадења.

Еве неколку идеи:

- Ставете лен во муслите или житариците
- Можете да ставите врз парче леб намачкан со путер или крем сирење
- Се става во салатите
- Купувајте леб со семки од лен
- Кога ќе направите колачи, кифли или муфини, посипете ги со ленено семе
- Ленот можете да го додадете во разни сосови

Hits: 1012
Коментари (0)Add Comment

Што мислите за оваа вест
Намали прозорец | Зголеми прозорец

busy

Соновник

 

Резултати

 

Годишен хороскоп

 

Ваши писма

 

Прати не...