Петнаесет минути пешачење може значително да ја намали потребата за чоколадо, особено во стресна ситуација на работа, вели британскиот истражувачки тим од Универзитетот во Ексетер.

Тимот на професорот Едријен Тејлор ги објаснува резултатите од ова истражување: "Тоа е добро познато дека е несвесна навика на работа, да јадеме различни високи калорични закуски и слатки, особено чоколадо, и на крајот може да стане чоколадото толку моќно што доведува до прекумерна тежина. Луѓето со оваа лоша навика често имаат чувство дека чоколадото или другите закуски ја зголемуваат енергијата и им помогнуваат да го надминат тешкиот ден на работа, стресот или здодевноста. Затоа тие сметаат дека тешко можат да се откажат од овие грицки или да го намалат конзумирањето, дури и кога ќе решат да се на диета поради здравствени причини.
Нашето истражување, сепак, покажа дека кратко и брзо одење на прошетка или петнаесет минути вежбање во текот на паузата на работа, не само што ја подигнува енергијата и го подобрува расположението, но тоа може да помогне да се преполови количината на закуските и драстично да се намали желба за слатки".

Тимот на професорот Едријен Тејлор ги објаснува резултатите од ова истражување: "Тоа е добро познато дека е несвесна навика на работа, да јадеме различни високи калорични закуски и слатки, особено чоколадо, и на крајот може да стане чоколадото толку моќно што доведува до прекумерна тежина. Луѓето со оваа лоша навика често имаат чувство дека чоколадото или другите закуски ја зголемуваат енергијата и им помогнуваат да го надминат тешкиот ден на работа, стресот или здодевноста. Затоа тие сметаат дека тешко можат да се откажат од овие грицки или да го намалат конзумирањето, дури и кога ќе решат да се на диета поради здравствени причини.
Нашето истражување, сепак, покажа дека кратко и брзо одење на прошетка или петнаесет минути вежбање во текот на паузата на работа, не само што ја подигнува енергијата и го подобрува расположението, но тоа може да помогне да се преполови количината на закуските и драстично да се намали желба за слатки".
Email This
Hits: 212
Коментари (0)

Што мислите за оваа вест

















